1. Zdefiniuj grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują produkt czy usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Należyta lokalizacja
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje niezwykle istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na rodzaju reklamowanego artykułu lub usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę dużo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się świeżymi ideami na reklamy zewnętrzne
Twórcze pomysły na reklamy zewnętrzne są ważne, by dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była prowadzona przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak różna od tego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie oraz jakże dać im wartość, której dodatkowo nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w oryginalny sposób, żeby ludzie zauważyli to, kiedy idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.